HomepageOver onsWebdesignWebhostingSoftwareNetworksConsultancy

LuSaneT Group gaat verhuizen
Datum: 28-09-2012 - Persbericht: 1210021211

De afgelopen jaren is LuSaneT Group goed gegroeid. Hierdoor voldoet onze huidige kantoor niet meer aan onze wensen.
Daarom gaan wij verhuizen en vestigen wij ons per 1 oktober a.s. in het Ondernemershuis H10 aan de Hamerstraat 10 in Hengelo.

Ondernemershuis H10 is een nieuwe initiatief van Hengelose ondernemers. Na 5 stille jaren is er weer een drukte van belang in het voormalig pand van Electromach. Ondernemers uit diverse bedrijfstakken hebben zich verenigd en maken zich samen sterk voor de toekomst door hun krachten te bundelen, hun
netwerken te verstevigen en expertise uit te wisselen. Roerink Theatercoaching, Optizorg, Bureau Uil, Fouxia, Kindercoaching Alice Teunis, EKC Hengelo (deze zes ondernemingen vallen onder Vereniging de Binnenplaats) en Roneco, LuSaneT Group en Trendiesonline zijn de eerste ondernemingen die zich hebben gevestigd in Ondernemershuis H10.

De start van het nieuwe ondernemershuis gaat gevierd worden op 12 oktober van 14:00 tot 17:00 uur. Om 16:00 uur zal de officiële opening plaatsvinden. U bent van harte welkom tijdens de opening.

Op deze nieuwe locatie hebben wij de ruimte om de komende jaren verder te groeien waardoor wij onze dienstverlening verder kunnen verbeteren.

P.S.: Het post- en factuuradres is onveranderd. Kijk op de adresgegevens-pagina voor de volledige adresgegevens.

Einde persbericht

Venster sluiten